Prestatieladder Socialer Ondernemen: Handleiding versie 1.7

report
TNO heeft samen met bedrijven en Stichting PSO-Nederland de Prestatieladder Socialer On-dernemen (PSO) ontwikkeld: een meetinstrument en erkenning (ook wel PSO-keurmerk ge-noemd) om de bijdragen van organisaties aan de werkgelegenheid voor mensen met een kwetsbare arbeidsmarktpositie te meten en zichtbaar te maken. In deze handleiding worden de criteria, normen en eisen voor het behalen van de PSO-erkenning omschreven. De PSO-erkenning wordt afgegeven in de vorm van een certificaat door PSO-Nederland op basis van het advies van een auditor na zijn/haar onafhankelijke toetsing. Versie 1.7 vervangt met in-gang van 1 april 2019 versie 1.6. Via de online (aanvraag)portal www.mijnpso.nl van PSO Nederland treft u de bijbehorende rekentool en checklists met betrekking tot de kwalitatieve eisen aan en kunt u een definitieve aanvraag indienen.
TNO Identifier
873577
Publisher
TNO
Collation
62 p.
Place of publication
Leiden