Effecten van de proeven met een dynamische snelheidslimiet op de Nederlandse autosnelwegen
conference paper
Deze bijdrage beschrijft de kwantitatieve effecten (rijgedrag, doorstroming, veiligheid,
milieu en acceptatie) van de Dynamax-proeven. Op de A1, A12 en A58 DYNAmische
MAXimumsnelheids-limieten getest, en is op basis van een uitgebreide set meetdata
(AID loggings, lus- en cameradata, weersgegevens, concentraties PM10 en NO2 en
geluidsniveaus) geƫvalueerd welke effecten er waren.
milieu en acceptatie) van de Dynamax-proeven. Op de A1, A12 en A58 DYNAmische
MAXimumsnelheids-limieten getest, en is op basis van een uitgebreide set meetdata
(AID loggings, lus- en cameradata, weersgegevens, concentraties PM10 en NO2 en
geluidsniveaus) geƫvalueerd welke effecten er waren.
TNO Identifier
489644
Source title
9e symposium Dynamisch Verkeersmanagement, 12 mei 2011, De Doelen, Rotterdam
Pages
1-11
Files
To receive the publication files, please send an e-mail request to TNO Repository.