Title
Engagement game wint prijs voor preventie
Author
Wiezer, N.M.
Bakhuys Roozeboom, M.M.C.
Publication year
2014
Abstract
De Engagementgame, die TNO in samenwerking met ArboNed, ING, en Ranj ontwikkelde, is de winnaar van 'Internationale Media Award for Prevention' in de categorie multimedia. Deze serious game waarmee managers getraind kunnen worden om werkdruk te verminderen en bevlogenheid te stimuleren, is volgens de internationale jury een krachtif leermiddel dat veel voordelen en mogelijkheden biedt ten opzichte van traditionele trainingsmethoden. De prijs is maandag 25 augustus uitgereikt tijdens het Internationale Media Festival for Prevention op het XX World Congres on Safety and Health in Frankfurt. www.humanfactors.nl
Subject
ELSS - Earth, Life and Social Sciences
Resilient Organisations
Healthy Living
Work and Employment
Personeel
Bevlogenheid
Arbeidsomstandigheden
Werkstress
Preventie
WHC - Work, Health and Care
To reference this document use:
http://resolver.tudelft.nl/uuid:f1c7214c-4a5d-4065-8bae-02ab3a29ea69
TNO identifier
519097
Source
Tijdschrift voor Ergonomie, 39 (39), 32
Document type
article