Print Email Facebook Twitter Als cliënten meer voor het zeggen krijgen Title Als cliënten meer voor het zeggen krijgen: cliëntenkeurmerk reïntegratiebedrijven Author ten Dam-Boschloo, A. E. Bavel, van Cremer, R. Publication year 2002 Abstract Het zijn drukke tijden voor reïntegratiebedrijven. Het aanbesteden van trajecten vraagt veel tijd en geeft kopzorgen voor opdrachtgevers en aanbieders van reïntegratiediensten. De cliënt krijgt straks de keuze uit een beperkt aantal (voorgeselecteerde) reïntegratiebedrijven. Of de geoffreerde dienstverlening aansluit bij de wensen en behoeften van een cliënt moet op termijn blijken als het aankomt op (duurzame) reïntegratie op de arbeidsmarkt. Het cliëntenkeurmerk voor reïntegratiebedrijven kan bijdragen aan de nodige transparantie. In dit artikel wordt uiteengezet hoe gewerkt is aan de nodige totstandkoming van het kwaliteitskeurmerk. Subject BeroepsrehabilitatieKwaliteitscontroleKwaliteitskringenKwaliteitsbeeldReintegratieArbeidsgehandicaptenClientenKlantenéén-loket-modelCWISWISUWI To reference this document use: http://resolver.tudelft.nl/uuid:c924e418-4f18-4846-a229-96e4053e7cae TNO identifier 276715 Source Maandblad reïntegratie, 2 (2), 14-17 Document type article Files PDF dam-2002-als.pdf