Print Email Facebook Twitter Onbenutte kennis is als een verborgen bron in de woestijn Title Onbenutte kennis is als een verborgen bron in de woestijn Author Besseling, J.J.M. Fermin, B.M.F. Publication year 2012 Abstract Er is een roep om verdere professionalisering van klantmanagers. Als onderzoekers willen we bijdragen aan een betere uitvoeringspraktijk Maar hoe komt het toch dat onze kennis zo moeizaam landt in de praktijk. Dit artikel is met toestemming van de redactie overgenomen uit Sociaal Bestek, 2012,nr.4. Subject BSS - Behavioural and Societal SciencesOrganisationHealthy LivingHealthy for LifeKennisUitvoeringReintegratieWerknemersPSC - Participation & Social Cohesion To reference this document use: http://resolver.tudelft.nl/uuid:a729539d-8fdd-4632-b915-357d10a18f26 TNO identifier 448693 Source Sociaal bestek, 74 (74), 14-17 Document type article Files PDF besseling-2012-onbenutte.pdf